Tomas Kristensen
DKSuper god service Super god service , meget imødekommende/dygtige folk hos dem. Lytter til det du siger og giver deres råd/mening og opgaven løses. Stedet du skal bruge hvis du vil bilen og dig det bedste. Total 👍👍
Henrik Bærentzen
DKGod service og behagelige medarbejdere… God service og behagelige medarbejdere 👍
karen Sørensen
DKAltid en super god service hos Dybæk -
Theis Billingsley
DKover alt forventning super god service alt kørte efter bogen og på skinner som det skulle. og prisen er billiger ind forventet , især for mit vedkommende da jeg kom med en bil der lidt ud over det sædvanlige et kæmpe plus er jeg fik lidt information under reparationen og der blev stillet spørgsmål til hvad jeg ønskede undervejs, det er mine øjne god kunde service samtidig med at bilen blevet lavet på korter tid en forventet. kan kun anbefale det her sted især hvis man har køretøj i klassen "luksus bil"
Pernille Jensen
DKTak for god service og reparation af… Tak for god service og reparation af min firmabil.