Yvette van Strien
NLOplichters Bestellingen gedaan en inderdaad geen mail gekregen met de bestelde contents. Ik ontvang alleen spam om nog een keer producten te bestellen. Alle mails komen in mijn inbox aan en m’n reclamebox is nauwlettend in de gaten gehouden. Jammer dit! Gelukkig geloof ik in karma. Na diverse mails gestuurd te hebben toch iets ontvangen. Verre van een handgetekende tekening ontvangen, terwijl ik vroeg om mijn geld terug te storten omdat ze in ik niets ontvangen had binnen de aangegeven termijn. En wel blijven spammen.
Kenzie Riley
NLEen maand nadat ik een portret had… Een maand nadat ik een portret had gekregen, kon ik niet praten. Ik wandelde en kwam in contact met een jongen die nog steeds aantrekkelijk voor mij was. We raakten snel aan de praat. Na drie maanden na dat incident besloten we om een relatie aan te gaan omdat alles goed verliep. Ik heb hem nog niet verteld dat hij dezelfde persoon is die Phychic Marie voor me heeft getekend, omdat ik me een beetje beschaamd voelde. Misschien zal ik hem binnenkort contacteren.
Ger
NLmooi Hallo..Klacht.... Heb op 5 februari mijn gegevens gestuurd en via creditcard betaald (34.90) maar tot heden geen antwoord ontvangen,terwijl beloofd binnen 24 uur .ook bij spam geen mailbericht. Mocht ik het gemist hebben graag nogmaals verzenden. mijn gegevens ..Garre(ger) Vos.
Mark P.
NLWebsite zit vol me nep reviews… Website zit vol me nep reviews zogenaamd van trustpilot. De website bestaat net een maand en heeft nu al 1740 positieve reviews terwijl de site zelf duidelijk aangeeft maar een paar 'klanten' per week te kunnen helpen. Meerdere reviews gebruiken precies dezelfde tekst, hoe slecht moet je zijn om met dit soort onzin aan te komen. Opvallend is niet alleen het schijnheilige antwoord maar de tijd: 1740 positieve reviews voor een site die nog maar net bestaat is volkomen onzin. Registered On: 2023-06-21 Dat betekend dat de site nog maar een maand oud was en al 1740 mensen had geholpen, absolute onzin.
Claudia
NL1 bestelling gedaan 1 bestelling gedaan, nooit meer een reactie op gehad. Ik heb het e-mailadres op de website gebruikt met de vraag waar mijn bestelling bleef in het Nederlands, Ik kreeg gewoon mijn bericht weer terug met 'onbestelbaar'. Mijn bericht in het Nederlands werd gezien als spam.. Dus heel het bericht weer in het Engels gestuurd. Die lijkt wel aan te komen. Maar gevoelsmatig ben ik gewoon mijn geld kwijt. Vind het jammer.