dau le
NLThese 2 providers do not pay me… These 2 providers do not pay me commissions: Atul Pareek and Rich Williams From 2020, This is my sales information Pay Key: ST-8BV5RGW2EU98I63KO Vendor: Atul Pareek Product: MaxFunnels 2.0 Start Edition Pay Key: AP-19J526964F048614N Vendor: Rich Williams Product: Christmas Affiliate Bots Even though I emailed them.
G.Morris
GBPros & Cons Pros: My 7 purchases through JV.Zoo affiliates has earned 4 stars because my refund requests when necessary, are facilitated without a resistance. The products are keepers because they are useful and the developers stay in business. Cons: JV Zoo does not get directly involved with helping facilitate a refund for your purchase. Occasionally the affiliate you purchase the product through will take weeks to give you the bonuses for purchasing through their link or may not deliver at all.
John Santiago
GBJVzoo identified and resolved my… JVzoo identified and resolved my mistake when I made an error in my email. I really appreciate their quick response and service. Now I understand why JVzoo is a great platform to manage digital transactions of digital products...great and timely customer service! I've been using their service during the past decade and they continue to improve what is already a great platform.
Debbie Foster
GBJarrod was so pleasant to work with and… Jarrod was so pleasant to work with and did what needed to be done quickly - He has a very helpful and nice controlled way of taking care of problems. Thank you for providing such great Customer Service
Antonny
GRGood support but Sellers dont honor refund policies musr banned I have reported several times sellers that violate sales policies like 30 Days Return etc but not answer. I really appriciate that CEO review my issue and resolved as you mention "We have reviewed your transaction and while we do not normally process refunds". But It's not first time that a seller not honor the refund policy. ZVZoo shoud be apply more strict policies to sellers and close their account if you have reported policy violations. Really apreciate the support here.