Consumer
GBScam: Charged but never received activation email. Customer support never reaponds. They charged my card but never provided the activation email to log in to the account. Their customer support just sends an auto-reply saying they will get back to you in 24 hours. They don’t. Tried multiple times and nothing. I guess their “Lifehack” is charging you and then never providing anything.
Hai Pham
VNTrust & results I joined LifeHack.org last year and am happy with its content. Everything I learn from here is science-based, which helps me trust it and achieve results after practice.I hope the Simon team continues to deliver the best content in the future.
Sam Jacobson
GBLifehack is very good at helping people… Lifehack is very good at helping people who need help in organizing and getting the best out of their skills.
Ann Moses
GBNot for me, Updated. Still not good. Not for me. Detached and pedantic. Then when listening to the lessons, one refers to "Stage 2" but the lessons have no stage two. Compared to other products, it was disjointed and not very inviting. I thought I had 60 days to refund but was told, on day 32, that I had 30 and their *payment processor* couldn't be reworked for the refund. Hello? Ever heard of mailing a check or Venmo? And then they wrote "your credit will be affected" if I "lose" in asking for a review of the non-refund! Not legal, not accurate. Again, detached and superficial to the real issue at hand. May work for others, but they lost me at the customer service. Update to reply to lifehacks response to my review. Sir, this is what your rep sent me in reply. If you want to explain things from your side for those reading my review, you need to include all the facts. I refer your legal team to the US federal as well as individual state statutes on Fair Debt Collection Practices. Your representative is not only incorrect but apparently trying to deter any action by threatening with false "credit affected" statements. Nowhere in my communication did I indicate I would appeal the lack of refund. I am very sorry to hear that you might want to take action on our refund decline. It's our responsibility to reply to the relative parties all the evidence of your purchase, our refund terms, and evidence of your refund request made long after the official 20 days refund period. This process could take up to 3 months, and with all of the evidence, it means that you may lose on the case and this would impact your credit scores. I believe this is not the best way to solve the issue -- you requested for a refund because you found the course not connecting with you. Please may I ask is there any specific part of the course that didn't meet your needs? I can help forward your feedback to the Lifehack Academy coach, they can provide further assistant and guide you thru the course. Thank you for your patience and understanding. Best regards, Gigi Lifehack Academy
Moon
NZExpensive and not efficient I’ve I felt pressured to take the service when I first ask for a quote or price. I asked for time to she she would not let me off. I mentioned that I wanted to start the journey when I have finished my exam, she agreed. But after payment she pushed me to start the journey. I felt really pissed off, because I could not full take advantages of the packaged, as I need to focus on my study. I would never recommended this service to anyone. Inc fact, I really think it was useless. You don’t need to spend $4000 for an 11 weeks of online coach to look through your diet for 15 min per week. It is better to go to a nutrition paying $200 per hour and get your diet straighter up. The online gym video was a waste of time. You can YouTube. I would recommended to go for a physical gym and get a personal trainer and do your training at the gym. I really hate the experienced. And I felt so pissed that I had so much pressure on my study thst I felt I could not fully take advanced of the service. I wished she had listen to me and respect my wishes. Antidepressant does make you gain weight and getting diabetics. I did research on. But she said no. She doesn’t or know everything should not have given false information. I lost only 1-2 kilo for thst 11 weeks. Also, you need to put a deposite, and if you changed your mind before the starting date, you cannot get refund from that. While other services you can get refund. They send out a review link after one meeting online. Like what the heck! It should be rated after the experienced. Only the friend get friend discount, don’t drag your friend down the hole with you if you, when you just sign up. I would never ever recommend this service to anyone. This year I went to a persona trainer and I nutrition, I doesn’t only $600 I lost 7 kg. Felt so much better when I can do at the physical gym. You feel more safe that yo I would not hurt your body. It should never recommended or provide a training that there is no personal trainer at the site. I would recommend people who want to lose weight, go a physical gym and get a personal trainer package that is sooo much cheaper and so much more effective and you would feel safe to do your training. I hated the experienced and it caused so much mental stress on top of my study.