Pernille Sylvestersen
DKVi har været på denne plads 2 gange Vi har været på denne plads 2 gange, en gang i efteråret 2019, og en gang for en uge side 2020. Begge gange har været en rigtig god oplevelse. Udover at udsigten er fantastisk, så føler man sig også rigtig godt modtaget på pladsen. Toilet/bad og køkken, er helt nyt, og det bliver ofte gjort rent. Det er noget jeg synes er enormt vigtigt på en plads, og her blev jeg positivt overrasket over niveauet. Glæder mig allerede til at komme retur.
Carsten
DKSvar til Michael Smith Svar til Michael Smith Jeg ved ikke hvem du er og har ikke kunne finde dig så du kunne fortælle lidt om din oplevelse som ikke kan være på min plads. Har aldrig haft en Michael Smith boende og ingen på min plads kender dig ansigt. Jeg har søgt alle de steder jeg kan over dem som har været på min plads og kan trygt skrive at DU har aldrig været her. Ud over det kunne jeg ikke finde på at gå ind i en lejers vogn uden at have fået lov og hvorfor ?? Du skriver noget om at jeg skulle tjekke om du havde sat en anden måler op , men det er da fuldt lovligt at sætte sin egen måler op i sin vogn?? Bare du lader min måler i min el stander være. Har heller ikke nogen som har fået en 10 gange så dyr regning. Ved ikke lige hvem du er og hvad du vil med denne anmeldelse men på min plads har du aldrig været. Der har aldrig været så mange på min plads som de sidste 2 år og sådan havde det nok ikke været hvis dine historier var sande.
Anders Jensen
DKEn skøn lille oase Vores ophold på Skælskør nor camping var en utrolig behagelig oplevelse. Det søde og meget servicemindet personale, og de skønne naturomgivelser giver en ro omkring stedet, som får en til at sænke skulderne, slappe af og nyde tilværelsen. Når sulten melder sig kan man trygt overlade madlavningen til kokken i Kildehuset. Her serveres de skønneste retter, som kan nydes med en skøn udsigt ud over Noret. Skælskør nor camping er helt sikkert et sted vi vil besøge igen.
Tinamaria
DKSuper skønt sted med de fedeste energier Super skønt sted med de fedeste energier og sødeste mennesker :o) Som Feng Shui konsulent arbejder jeg med energier og kan derfor absolut stå inde for, at Camping Nor er stedet, hvor ens batterier bliver ladet op alene ved ophold i den smukke natur. Kan man ønske sig mere end Noret ved fødderne, Lystskoven i “baghaven”, skønne energier og søde servicemindede mennesker, hvor man mødes med humor og lune? Siden de nye ejere har overtaget stedet, er der virkelig sket et større energimæssigt løft over hele linien og der er sket meget på pladsen i den tid, jeg har haft min gang her. Jeg giver Camping Nor min varmeste og hjerteligste anbefaling – det er længe siden, jeg har oplevet så favnende og rummeligt sted i mere end én forstand ... Tinamaria – forfatter, forlægger og Feng Shui konsulent
kristian
GLDyr hytte, skævt gulv, ingen hylder og ingen service Dyr leje for nedslidte hytter. Gulvet hælder -meget. Ingen hylder i skabet (meldte det ved ankomst, men ..?) Bålplads var fyldt med grene. Få stik til opladning (1 stikdåse). Klaustrofobisk lille kælder fælleskøkken (maxhøjde Ca 190). Første og sidste gang jeg betaler for noget der.