birgit unterweger
DENie wieder-NEVER AGAIN Ich warte jetzt seit Mai 2013 auf meinen bestellten Büro-Stuhl. Immer wieder wurde ich vertröstet. Infurn hielt es aber nicht für nötig mich zu informieren, ich bekam erst eine Antwort nachdem ich wieder nach meinen bestellten Sachen nachgefragt habe. Falls ich das Geld nicht innerhalb einer Woche bekomme werde ich klagen. Birgit Stuttgart
Dan Sollien
SEHandla inte av dessa bedragare på företaget Infurn. OSB håll er borta från dessa bedragare och Infurn Hej! handla inte av detta för företag Infurn. Jag väntar på en återbetalning från Infurn och pengarna skulle vara tillbaka på mitt konto senast 30 december 2013 och 26 april 2014 sände jag ett mail och informerade om inte Infurn betalar tillbaka deras skuld till mig senast den 15 maj 2014 så kommer jag att göra en polisanmälan och kontakta media. Efter detta mail så har givetvis Infurn inte svarat på detta mail ang återbetalning av Infurn skuld till mig. Infurn har gång på gång kommit med denna urdåliga ursäkt sedan början på Januari 2014 och detta svar gång på gång och inga pengar betalar dom tillbaka till mitt konto. Det tar ca 5 minuter att göra en överföring till mitt konto, men inga pengar betalas tillbaka till mitt konto och det går inte att ringa upp Infurn eftersom dom ser till att det är omöjligt att få kontakt med dom via telefon. Det finns inget tele nummer att ringa för att få kontakt med Infurn och dessa bedragare på förtaget Infurn Hej Dan, Vi beklagar verkligen förseningen av din återbetalning och jag kommer att eskalera ditt ärende vidare till vår ekonomiavdelning. Jag ska hjälpa dig så gott jag kan för att du ska få tillbaka dina pengar, vilket ska ske väldigt snart. Din återbetalning är satt som prioritet och ligger högt upp på vår lista. Hör gärna av dig ifall du har några ytterligare frågor. Med vänliga hälsningar, Alex
Michael borre
DKSVINDEL SVINDEL SVINDEL Bestil ALDRIG noget ved dette fup firma.. Bestilte d 13/8-2013 en PH lampe med levering 7/12, super.. 1/12 ændrede de levering til 27/2-2014 , da jeg selvfølgelig ikke vil acceptere dette skrev jeg at de skulle annullere min ordre, det ville de ikke i første omgang, men den 27/12-2013 fik jeg på mail at vide at min ordre var slette og jeg i løbet af 30 dage ville få mine penge retur, altså omkring 1/2-2014 ... Men, blev d 3/2 ringet op at der nu var sket en fejl i deres bogholderi, igen d 6/2 blev jeg ringet op at de var ikke lige i stand til at udbetale mine penge, men de ville kontakte mig snarest igen.... Idag d 19/2 stadig ingen penge og har sat min bank på sagen..... SÅ HOLD JER LANGT LANGT VÆK, I SER ALDRIG JERES VARE ELLER PENGE... OVERVEJER AT OPRETTE EN FACEBOOK SIDE : ''' ALLE OS DER ER BLEVET SNYDT AF INFURN ''''''
Lotte Møller Jensen
DKManglende levering Jeg har bestilt en vare hos Infurn sidst i marts 2013. Pengene blev trukket på min konto med det samme. Jeg fik oplyst, at leveringstiden ville være 3-4 måneder. Med levering i juli. I juli fik jeg så besked om, at levering først ville være oktober/november 13, da varen ikke levede op til kvalitetskravene. Nu er det sidst i november og jeg kan se på hjemmesiden, at levering nu er sat til februar 14. Jeg har forsøgt at sende en mail for en måneds tid siden for at rykke for varen, men har ikke fået svar. Jeg vil advare andre mod at bestille varer hos Infurn. Jeg er meget usikker på, om jeg nogensinde vil få varen leveret.
Luc Jansen
BECette société est 100% frauduleuse!!!! Ce sont des criminels,leur adresse a Londres est faux ,ils ne répondent pas a vos mails mais encaissent votre argent sans livraisons. Ils font des fausse relance de presse etc etc C'est bien des pro's...dans le mauvais sens du mot!!!