Martin Ghalamkari
DKVærste firma Værste firma! De skulle installere vandmålere i 8 opgange i alt 62 andelslejligheder. Ingen information om de ikke kunne holde tidsplan, der blev faktureret for 30 ekstra målere som de ikke kunne redegøre for. ALDRIG ØENS VÆRSTE VVS!
Malene Schmidt
DKRørprojekt Øens laver rørprojekt i vores ejendom. Indtil videre går det efter planen. Venlige folk på pladsen. Mulighed for kontakt med projektleder.
Razsej
DKVVS med ingen respekt -
Benjamin
DKDet er helt slemt Det er helt slemt. Aldrig brug det her firma. De har tildækket hele vores lejlighed i en uge og 4 dage, det er meningen de skal udskifte vores radiatore men de har ikke været der engang, på trods af at der står 4 radiatorer klar til at blive monteret i vores lejlighed. Jeg vil ønske det var overdrivelse... De laver hele tiden nye tidsplaner i sidste øjeblik og man hører to forskellige begrundelser fra vvs'eren og fra deres kundeservice... Projektet er allerede over en måned bagud. Jeg tror det ville være hurtigere at tage vvs uddannelsen og gøre det selv, end at få dem ud.
Bjørn
DKElendigt platuglefirma Elendigt platuglefirma, som i den grad lader hånt om sine kunder og deres private hjem.