Bent Kuhre
DKUmulig at få til at komme og laver fejl Øens VVS blev valgt af mit forsikringsselskab til at udbedre en vandskade. De dukkede hurtigt op og reparerede skaden. Men derfra var det umuligt at få dem til at komme og gøre arbejdet færdigt. Jeg var i over en uge dagligt i telefonkontakt med dem og de lovede hvergang at komme dagen efter, men dukkede aldrig op og uden at melde afbud. Det viste sig også den reparation de lavede var ulovlig. Heldigvis fik jeg overtalt forsikringsselskabet til at sætte et andet VVS firma på. Kan absolut ikke anbefale Øens VVS.
Martin Ghalamkari
DKVærste firma Værste firma! De skulle installere vandmålere i 8 opgange i alt 62 andelslejligheder. Ingen information om de ikke kunne holde tidsplan, der blev faktureret for 30 ekstra målere som de ikke kunne redegøre for. ALDRIG ØENS VÆRSTE VVS!