Penny Causer
GBI’ve had pies from Radford’s since… I’ve had pies from Radford’s since before they moved to their new factory. The quality of the fillings in my opinion are nowhere near as good as they used to be. Seem to find a fair bit of gristle and fat in the beef pies and generally not as tasty as they used to be. Afraid I won’t be ordering anymore.
Bazza Bellows
GBExcellent, tasty Pies First time trying these pies and they were fantastic. I'm very fussy regarding pastry, but it was melt in your mouth. Steak and Stilton with plenty of lean tasty steak and nice Stilton sauce. No complaints whatsoever
Barry
GBBad customer service I have not tried the pies I ordered the reason for the 3*review is because they will not answer a email. My order was delivered in a week all correct so why the bad score. The delivery company didn't even bother to knock on the door. My box sat on my doorstep for 2 hours, I only knew it was there because a neighbour caught someone going to pinch it. I have emailed the company 3 times and not got a response. I will not order another pie from this company.
Pamela Pitt
GBBest pies, and best range of fillings. Received our 3rd order of Radford pies well before the estimated 2 week delivery. We all enjoy the Beef range very much. My Son is fussy about pies, but these are definately his favourite. Thanks very much Radford family.😊
Zoe Powell
GBNEVER IGNORE CUSTOMERS First order arrived on time and were delicious so we placed a second order. Whilst waiting we received an email from the delivery company saying nobody was home to receive the order. We phoned the number given for Radfords and was told it was incorrect. We phoned the delivery company who didn't answer. The only way to contact was email. We told Radfords the delivery company was lying. We provided special delivery instructions and phone number but they gave us a flippant reply as they obviously believed the delivery company. We sent two more emails which were ignored so contacted Citizens Advice. We recommend that everyone does this. We sent a signed for letter which was also ignored so were advised to contact our bank who were able to secure a refund on my debit card. This did take three months. We are retired business owners. NEVER ignore customers.