Camilla Vilhelmsen
DKHavde glædet mig... til at modtage min ordre som er noget clip-on hår til ca. 650 kr. Det er nu næsten en måned siden jeg afgav ordre, og endnu intet modtaget. Efter den første uge sendte jeg en mail til dem, men fik intet svar. Nogle dage senere forsøgte jeg igen, og modtog mail fra dem at der havde været ferie.. Ahhh ok tænkte jeg, men indtil videre er det bare blevet udskudt og udskudt igen & igen... Nu har de lovet mig 10% rabat på det, hvilket jo er en flot service,,, Jeg håber virkelig at produktet lever op til forventningerne når det kommer, for jeg syns godt nok at leveringstiden er MEGET lang. Samtidig virker det ikke som om de har særlig meget styr på hvem der gør hvad, da ham jeg har snakket med på mail "troede" en anden havde skrevet til mig, uden at dette var tilfældet. Så en blandet fornøjelse, dog syntes jeg dog de viser goodwill, ved at skære af prisen. (har aldrig modtaget rabatten?) Håber at mit tilfælde har været enestående, da jeg kan se mange andre har gode erfaringer med firmaet :-) Nu er håret ca. 1 måned + 1 uge efter bestilling leveret, dog ikke en farve der matcher mit eget hår (min fejl). Jeg tog kontakt til dem igen, og sendte håret retur, heldigvis sendte de en efter at have modtaget et billede af mig, hvor de kunne se min hårfarve, en matchende farve. Det er udemærket hår til prisen. Kunne sagens finde på at benytte Nyah-beauty igen :-)
Lesley Bilgrav
DKVÆRSTE SERVICE EVER!! VÆRSTE SERVICE EVER!!! Jeg køber et produkt og får det hjem.. den tyndeste gang sjask ever! Køber normalt fra phure.dk som er pisse godt! Men ville have 70 cm hair og det havde Nyah Beauty. Jeg modtager det, og det er 60 cm og helt forkert farve. Jeg tager så ind til butikken for at returnere, for at finde d af at butikken simpelthen er lukket. Kommer hjem og ser det er pga barsel men online shoppen stadig køre.. jeg mailer 4 mails til dem om retuneribg uden svar, vælger at sende den retur til afsender Adressen med track and trace på, sendte den retur den 12 juli) og postnord har prøvet levere den 5 gange!! Jeg ringede til dem, ingen svar! Heller ikke efter sure telefon svare beskeder ... har i dag kontaktet postnord om at få min pakke her tilbage, for den skal de fanme ikk have før jeg ser mine penge igen!!!!!!!! Lad vær med at køb der fra!!!!!
Leyton
DKHurtig levering! De kludre sommetider med at sende de varer ud, men ellers har de en rigtig sød medarbejder, som tager jeg sig tid til at besvarer de spørgsmål man nu har osv. Bestiller man mandag, har man som regel varen hjemme onsdag - så super levering! ;-)
Sylvester Bang
DKHvorfor kan man ikke vælge 0 stjerner Hvorfor kan man ikke vælge 0 stjerner? De frotjener ikke en eneste... Havde bestilt flettehår i brun. Farve nr.5 Får det i sort, nr1. Hvis man er så analfabet at man ikke engang kan finde ud af tal, så skal man ikke have en forretning 😡
Micoh
DKKØB IKKE HER - beholder dine penge selv efter retur Har ventet i 7 måneder på at få mine penge retur (siden november/december). To gange har hun lovet at sende mine penge retur, dem har jeg stadig ikke modtaget. Og nu tager hun ikke længere tlf. Virkelig ærgerligt når man er studerende på SU og ikke har alverdens penge mellem hænderne.