Thomas Thomsen
DKOpsigelse virker ikke i Safari og Chrome På "kundeservice.nu" virker alt pånær abb. opsigelse, når man bruger Safari eller Chrome som browser, hvilket 47% gør. Det var også tilfældet for et halvt år siden. Tilfældigt? Næppe.
Edvardas Karneckis
NOHei, Hei, jeg betalte 124 kr. for hjemlevering. Men pakken ble lagt i en postboks. Hvorfor? Jeg har aldri gjort det, og jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det. Jeg har postboks-appen, men det er lite informasjon der. Det viser at pakken har kommet og ingenting annet. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre når jeg kommer i nærheten av postkassen, men postboksappen viser ingen kode. Hvordan henter jeg pakken min? Skriv meg den nøyaktige instruksjonen trinn for trinn. Fakturanummer 5075494 Men du bør levere den hjem til meg som du lovet. Jeg venter på svaret ditt
Christian Sand Pilgaard
DKOpsiger ikke ens abonnement korrekt Min far abonnerede på bladet 'Digital Foto' som er et fint blad. Der begyndte så at kommet 2 blade af Digital Foto (helt ens) ind af døren. Så besluttede vi os for at opsige det. Konsulenten lød forstående da vi ringede og tilbød os et nyt abonnement - hvor vi takkede nej tak. Konsulenten og jeg blev enige om at betale det resterende som stod på kontoen. Efter omkring 2-3 måneder er der nu kommet en rykker ind af døren med et beløb som er over det vi aftalte + et rykkergebyr. Når jeg prøver at logge ind på hjemmesiden eller prøver at opsige uden for åbningstid for jeg at vide at abonnementsnummeret ikke eksistere. Hold jer væk fra dem!
Mikkel HK
DKRinge, ringe, ringe! Utroligt at jeg lod mig hoppe på den denne gang - og det fortryder jeg bittert! Jeg er altid meget påpasselig med disse abonnementsfælder, som tilbydes via kampagner, men jeg lod mig desværre lokke! Efter bestilling får jeg oplyst et abonnementsnummer til kundeservice.nu, og jeg går straks ind og afmelder abonnementet efter de tre numre i kampagnen, sidste nummer skulle dermed være i januar. Beklageligvis sletter jeg mailbekræftelsen på opsigelsen i slutningen af januar, da jeg jo tænker at alt er som det skal være. Jeg får så i sidste uge februar-nummeret, og bliver opkrævet for tre numre til normalpris i fredags. Jeg kontakter igen Bonnier, og det viser sig at abonnementet har kørt på et andet kundenummer end det jeg har fået oplyst - og da jeg jo nu har modtaget februar-nummeret kan jeg kun få beløbet for de to næste numre tilbage, selvom fejlen er Bonniers! Jeg har dags dato bedt om at få udleveret al information og kommunikation Bonnier har haft med mig, og kan kun på det kraftigste advare imod at takke ja til kampagner fra Bonnier.
Jan_E
DKOldNordisk opkrævning via fysisk Indb.kort Opkrævninger (Indbetalingskort) kan ikke fremsendes elektronisk via mail eller eBoks?