Oliver Rosenkilde
DKForfærdelig oplevelse i telefonen Forfærdelig oplevelse i telefonen Snakkede med dem for at få en forklaring på hvorfor jeg var opkrævet en betaling selvom jeg havde opsagt mit abonnement, men damen kunne ikke forklare andet end at det var opsagt efter min betalingsperiode selvom, jeg skulle betale efter jeg havde opsagt og ikke før. Da jeg ikke forstod det, spurgte jeg ekstra ind til hvorfor de ikke kunne annullere betalingen, og så blev der lagt på og jeg kunne kun høre biplyde af at der var blevet lagt på
Kevin
DKElendig side Forvirrende side. Når man vil opsige sit abonnement, bliver man hele tiden tilbudt nye ting. Hvis man da overhovedet kan opsige via siden. Lige pt. kommer beskeden "Page Not Found Page not found."!
Christian Sand Pilgaard
DKOpsiger ikke ens abonnement korrekt Min far abonnerede på bladet 'Digital Foto' som er et fint blad. Der begyndte så at kommet 2 blade af Digital Foto (helt ens) ind af døren. Så besluttede vi os for at opsige det. Konsulenten lød forstående da vi ringede og tilbød os et nyt abonnement - hvor vi takkede nej tak. Konsulenten og jeg blev enige om at betale det resterende som stod på kontoen. Efter omkring 2-3 måneder er der nu kommet en rykker ind af døren med et beløb som er over det vi aftalte + et rykkergebyr. Når jeg prøver at logge ind på hjemmesiden eller prøver at opsige uden for åbningstid for jeg at vide at abonnementsnummeret ikke eksistere. Hold jer væk fra dem!
Simon Mikkelsen
DKBladet er jeg glad for men har opsagt… Bladet er jeg glad for men har opsagt mit abonnement. Der har ikke været andet end problemer med at få den over på automatisk betaling med Dankort, hvilket har givet en rykker og en gang opdagede jeg det godt skjulte girokort på trods af at jeg havde tilmeldt automatisk betaling. Med hvert blad kommer der altid 2 girokort, et til at betale et abonnement der betales løbnede og et som acceptere et tilbud. Så man kan ikke bare se om der er et girokort eller ej. Der skal ned og læses med småt. Da girokortet kom opdagede jeg, at jeg var blevet sat til en betalingsperiode på 1 år. Der var ingen rabat på den lange periode frem for månedsvis og jeg kunne ikke ændre perioden til noget kortere for næste omgang. Alt i alt leverer de nogle fine blade men systemet og betingelserne gør at jeg ikke vil være med mere. Formålet med det hele er at folk skal glemme at opsige et abonnement og holde på dem på den måde. Man sparer alligevel ikke noget ved at have et abonnement.
Thomas Thomsen
DKOpsigelse virker ikke i Safari og Chrome På "kundeservice.nu" virker alt pånær abb. opsigelse, når man bruger Safari eller Chrome som browser, hvilket 47% gør. Det var også tilfældet for et halvt år siden. Tilfældigt? Næppe.