Kevin
DKElendig side Forvirrende side. Når man vil opsige sit abonnement, bliver man hele tiden tilbudt nye ting. Hvis man da overhovedet kan opsige via siden. Lige pt. kommer beskeden "Page Not Found Page not found."!
Christian Sand Pilgaard
DKOpsiger ikke ens abonnement korrekt Min far abonnerede på bladet 'Digital Foto' som er et fint blad. Der begyndte så at kommet 2 blade af Digital Foto (helt ens) ind af døren. Så besluttede vi os for at opsige det. Konsulenten lød forstående da vi ringede og tilbød os et nyt abonnement - hvor vi takkede nej tak. Konsulenten og jeg blev enige om at betale det resterende som stod på kontoen. Efter omkring 2-3 måneder er der nu kommet en rykker ind af døren med et beløb som er over det vi aftalte + et rykkergebyr. Når jeg prøver at logge ind på hjemmesiden eller prøver at opsige uden for åbningstid for jeg at vide at abonnementsnummeret ikke eksistere. Hold jer væk fra dem!
Yvonne Lillehagen
NOHei,jeg ønsker tilsendt returlapp,skal sende tilbake en vare. Mvh. Yvonne lillehagen Hei,jeg ønsker returlapp da jeg skal sende tilbake en vare. Mvh yvonne lillehagen.
Jørgen
DKDobbelt abonnement KOMPUTER Efter at jeg har haft bladet i flere perioder, kommer der pludselig 2 blade ad gangen, det ene med et nyt abonnementsnummer. Jeg har selvfølgelig ikke bestilt bladet igen, da jeg jo har det i forvejen. Og der kommer opkrævning på det sidste abonnement. Jeg vælger så at opsige begge abonnementer, da jeg ikke vil være med mere. Damen i telefonen siger, at jeg selv har bestilt det sidste abonnement, hun påstår oven i købet som et bevis at jeg har tilknyttet et betalingskort til abonnementet. Bevidst eller ubevidst ROD ? Jeg er færdig med at købe deres blade.
Simon Mikkelsen
DKBladet er jeg glad for men har opsagt… Bladet er jeg glad for men har opsagt mit abonnement. Der har ikke været andet end problemer med at få den over på automatisk betaling med Dankort, hvilket har givet en rykker og en gang opdagede jeg det godt skjulte girokort på trods af at jeg havde tilmeldt automatisk betaling. Med hvert blad kommer der altid 2 girokort, et til at betale et abonnement der betales løbnede og et som acceptere et tilbud. Så man kan ikke bare se om der er et girokort eller ej. Der skal ned og læses med småt. Da girokortet kom opdagede jeg, at jeg var blevet sat til en betalingsperiode på 1 år. Der var ingen rabat på den lange periode frem for månedsvis og jeg kunne ikke ændre perioden til noget kortere for næste omgang. Alt i alt leverer de nogle fine blade men systemet og betingelserne gør at jeg ikke vil være med mere. Formålet med det hele er at folk skal glemme at opsige et abonnement og holde på dem på den måde. Man sparer alligevel ikke noget ved at have et abonnement.