Bittrex

South Fort Apache Road 6077, 89148, Las Vegas, United States
image
1.20
Based on 20 Reviews

5

0.00%

4

0.00%

3

10.00%

2

0.00%

1

90.00%
About Bittrex

Bittrex is a next generation crypto trading platform built and operated in the United States by crypto enthusiasts with extensive development and security background. We have over 50 combined years in the computer industry at companies like Microsoft, Amazon, Qualys, and Blackberry and have made careers developing secure and scalable software.

Tags
Contact Info

You need to Login first to submit your review.

image
MC
IE

Scum bags : Scum bags : Sorry, you must maintain an account balance of $30.00000000 USD. Your current account balance is approximately $29.66894458 USD. Every time I add additional money gives me this same message, but they wont let me at 1-2 dollars cause minimum amount is 10 dollars. Cants.

image
SURPLUS BV
NL

If something goes wrong If something goes wrong, like example you send it to an account that was yours, but got changed by bittrex, even though they control the private key they will do nothing to help you and return your coins. The worst scam sites don't even do that. I am very dissatisfied with their services. I think actually they are not doing so well financially. If they collapse, you lose your money regardless, look at cryptopia, same will happen with bittrex if I look how unfriendly they are.

image
Dongolo Robert
GB

Really Bad Customer Service Worst customer service I’ve ever seen,these guys don't deserve to stay in the crypto marketplace! I’m a beginner yeah, with their interface you can easily get lost.I've deposited some fiat money but nothing was transferred into my account.Run of this platform guys if you don’t want headache. I’m struggling to get a response.,they don’t give a monkey on their customers. DON’T RECOMMEND

image
Igor Anosin
LT

An absolute scam An absolute scam, I can not withdraw 80+ USD. Got a reply from customer service with a nonsense answer:'Thank you for your patience. It appears you are applying to add wire transfers/SEPA transfers to your account, however our records indicate you hold a balance of EUR below the minimum amount to withdrawal. Due to this fact, we will be unable to assist you in withdrawing these funds. We apologize for the inconvenience. " === We need to form a class action lawsuit and sue them, I think they deceived a lot of people. ===

image
Gerard Lorkowski
GB

My Eth tokens were stolen from Bittrex… My Eth tokens were stolen from Bittrex claiming I have money coming. Instead they stole my ETH COINS

We may use cookies or any other tracking technologies when you visit our website, including any other media form, mobile website, or mobile application related or connected to help customize the Site and improve your experience. learn more

Allow