Kasper Jensen
DKB/E kørekort instruktør Nihat… Jeg fik i dag kørekort B/E med Nihat som kørelærer. Nihat er kompetent, grundig og ikke mindst engageret. Jeg kan på det varmeste anbefale Ren Trafik/Nihat. Det kan ikke gøres bedre. Mvh Kasper
Katrine Frandsen
DKAnbefalelsesværdig kørerskole med styr på det hele! Jeg har netop nu afsluttet mit MC forløb hos Ren trafik. Hele forløbet har været rigtig fedt og struktureret, både teori og kører delen. Helt igennem et dygtig og engageret team. Anbefalelsesværdig kørerskole, med styr på det hele!
Alex Chodziuk
DKEn bedre køreskole med dygtige og… En bedre køreskole med dygtige og skarpe kørelærere findes næppe. Kan kun anbefale Ren Trafik på det varmeste og jeg kan garantere for at man går igennem med masser af hjælp og forståelse for dig som aspirant.
Dannie
DKFantastisk køreskole! -
Mai Pedersen
DKTryghed og Passion Jeg har taget MC-kort hos RenTrafik. Det har været en sand fornøjelse at tage kort hos Janus og Nihat. Det er en køreskole i rivende udvikling, hvor man højner høj faglighed samt passion for eleverne. Selve teorien undervises med et social-konstruktivistisk læringssyn, hvilket i den grad får eleverne til at være deltagende i timerne. Tilgangen til eleverne er afslappende, fortrolig og med en god portion humor. Man føler allerede fra første færd, at man er i trygge hænder, hos både Janus og Nihat. De begge besidder passion for faget, som smitter af på eleverne, og omsorg og empati er grundlæggende for deres læring og tilgang til deres elever. Hvilket er et fantastisk miljø og lære og udvikle sig i. Så en meget varm anbefaling herfra, her kan du trygt tage dit kort.