Mai Pedersen
DKTryghed og Passion Jeg har taget MC-kort hos RenTrafik. Det har været en sand fornøjelse at tage kort hos Janus og Nihat. Det er en køreskole i rivende udvikling, hvor man højner høj faglighed samt passion for eleverne. Selve teorien undervises med et social-konstruktivistisk læringssyn, hvilket i den grad får eleverne til at være deltagende i timerne. Tilgangen til eleverne er afslappende, fortrolig og med en god portion humor. Man føler allerede fra første færd, at man er i trygge hænder, hos både Janus og Nihat. De begge besidder passion for faget, som smitter af på eleverne, og omsorg og empati er grundlæggende for deres læring og tilgang til deres elever. Hvilket er et fantastisk miljø og lære og udvikle sig i. Så en meget varm anbefaling herfra, her kan du trygt tage dit kort.
Dannie
DKFantastisk køreskole! -
Martin Vorm
DKHelt igennem fantastisk køreskole Helt igennem fantastisk køreskole. Utrolig kompetent kørelærer. Der er styr på tingene og fleksibilitet som passede mit behov. Vil uden tvivl anbefale dem.
Ida Kirkebye
DKKørekort B Jeg har netop bestået min køreprøve til bil, og jeg kan klart anbefale Rentrafik som køreskole. Både Janus til undervisning i teorien, men specielt Martin som kørelære. Det har været en sand fornøjelse at køre med ham, der er både plads til at lære af sine fejl, stille dumme spørgsmål og til at grine med og ad hinanden de timer man var sammen. Alle sammen dygtige og venlige mennesker der er ansat hos Rentrafik, uanset hvem man kommer til at møde. Både teori og køreprøve bestået i første forsøg.
Mansor
DKJeg kan klart anbefale RenTrafik og… Jeg kan klart anbefale RenTrafik og Janus som kørelærer. Janus er god til at skabe ro og forståelse, og sørger for at tilpasse kørslen efter dit behov. Du kan klart være tryg i hans hænder.