Nasir K
DKEn køreskole med tingene i orden En køreskole med tingene i orden. Når man har kørekort til alle kategorier som jeg har, så betyder det jeg har prøvet at blive undervist af mange forskellige kørelærer i flere forskellige køreskoler, og hvis jeg skal vælge den bedste køreskole og den bedste kørelærer jeg har taget et kørekort hos, så kan det kun blive Rentrafik hos Janus! Kæmpe anbefalinger herfra hvis du skal have motorcykel kørekort!
Mai Pedersen
DKTryghed og Passion Jeg har taget MC-kort hos RenTrafik. Det har været en sand fornøjelse at tage kort hos Janus og Nihat. Det er en køreskole i rivende udvikling, hvor man højner høj faglighed samt passion for eleverne. Selve teorien undervises med et social-konstruktivistisk læringssyn, hvilket i den grad får eleverne til at være deltagende i timerne. Tilgangen til eleverne er afslappende, fortrolig og med en god portion humor. Man føler allerede fra første færd, at man er i trygge hænder, hos både Janus og Nihat. De begge besidder passion for faget, som smitter af på eleverne, og omsorg og empati er grundlæggende for deres læring og tilgang til deres elever. Hvilket er et fantastisk miljø og lære og udvikle sig i. Så en meget varm anbefaling herfra, her kan du trygt tage dit kort.
Bjørn Hansen
DKJeg har deltaget i et Trailer kursus… Jeg har deltaget i et Trailer kursus (B/E) med Nihat som underviser og kørelærer. Super undervisning og virkelig behagelig oplevelse i bilen. Jeg kan varmt anbefale Nihat hos RenTrafik. Nå ja og jeg bestod første gang :-)