Bjørn Hansen
DKJeg har deltaget i et Trailer kursus… Jeg har deltaget i et Trailer kursus (B/E) med Nihat som underviser og kørelærer. Super undervisning og virkelig behagelig oplevelse i bilen. Jeg kan varmt anbefale Nihat hos RenTrafik. Nå ja og jeg bestod første gang :-)
Martin Vorm
DKHelt igennem fantastisk køreskole Helt igennem fantastisk køreskole. Utrolig kompetent kørelærer. Der er styr på tingene og fleksibilitet som passede mit behov. Vil uden tvivl anbefale dem.
Veronica leth jakobsen
DKI går bestod jeg min køreprøve og fik i… I går bestod jeg min køreprøve og fik i den forbindelse mit kørekort til MC😊 Hele forløbet hos Janus ved RenTrafik har været en fornøjelse.. alt blev taklet på den rigtige måde - var jeg i tvivl, fik jeg svar☺️ Jeg har kun positive tanker omkring Janus og hans virksomhed.. Jeg vil til hver en tid anbefale RenTrafik.. Man fortryder det ikke😉
Kristina Villadsen
DKTop professionel og fantastisk engageret kørelære Jeg vil på det varmeste anbefale Janus og hans køreskole. Jeg har fået den bedste behandling i mit forløb med at tage mc kørekort. Jeg var totalt grøn (har ikke tidligere kørt knallert) så jeg var meget nervøs i starten, men det blev der taget rigtig godt hånd om, kunne ikke ønske mig en bedre undervisning. Teoriundervisningen er meget seriøs og du lære hurtigt, fordi Janus har de bedste teknikker i undervisningen. Jeg har sjældent mødt et mere engageret menneske end Janus, han husker alle eleverne og forstår hurtigt hvilke individuelle behov du har.
Kasper Jensen
DKB/E kørekort instruktør Nihat… Jeg fik i dag kørekort B/E med Nihat som kørelærer. Nihat er kompetent, grundig og ikke mindst engageret. Jeg kan på det varmeste anbefale Ren Trafik/Nihat. Det kan ikke gøres bedre. Mvh Kasper